Universitetsfest den 21. april – sæt kryds i kalenderen

Lagt online: 03.01.2023

Julehyggen er slut og nytåret skudt ind, men AAU er snart klar til et brag af en fest igen.

Af Anna Diaz Korsaa, AAU Kommunikation. Illustration: Søren Emil Søe Degn, AAU Kommunikation

Universitetsfesten løber af stablen i Aalborg Kongres & Kultur Center (AKKC) fra 18.30 til kl. 01.00 fredag den 21. april. Dørene til festsalen åbner kl. 18.30, og kort tid efter åbnes til buffeten. Fra kl. 17.00 er der forfest med livemusik og åbne barer i Fundamentet.

Glæd dig til festen med rød løber, cocktailbar og photobooth-folkevognen til de helt særlige årsfest-selfies. Et brag af et musikprogram bliver offentliggjort snarest – så hold øje med AAU’s sociale medier.

Alle studerende og ansatte vil modtage en personlig invitation til Universitetsfesten i deres AAU-mail den 9. marts, og herefter starter billetsalget. Festen plejer at blive udsolgt, så vent ikke for længe med at købe din billet!

Læs mere på om universitetsfesten her