Nyhed
Sæt kryds i kalenderen: AAU deltager i DHL Stafetten og Vestkystløbet 2025
Lagt online: 18.03.2025

Nyhed
Sæt kryds i kalenderen: AAU deltager i DHL Stafetten og Vestkystløbet 2025
Lagt online: 18.03.2025

Sæt kryds i kalenderen: AAU deltager i DHL Stafetten og Vestkystløbet 2025
Nyhed
Lagt online: 18.03.2025
Nyhed
Lagt online: 18.03.2025
Af Sofie Astrup, AAU Kommunikation og Public Affairs
Arkivfoto: Liv Ellingsøe Attermann
Efter tidligere års succes med over 1.100 AAU-deltagere ved DHL Stafetten i Aalborg og København, deltager AAU traditionen tro ved DHL Stafetten 2025 og Vestkystløbet med campus i Esbjerg.
I Aalborg har universitetet booket et stort telt, hvor der vil være mad og drikke til medarbejdere, der deltager i stafetten. Hér afholdes DHL Stafetten på Dyrskuepladsen onsdag den 27. august.
I København er AAU tilmeldt DHL Stafetten mandag den 25. august, og i Esbjerg deltager universitetet ved Vestkystløbet søndag den 1. juni.
Et hold ved DHL Stafetten består af fem personer, der løber på skift eller går samlet. Hvis ikke du selv har lyst til at få sved på panden, opfordrer arrangørerne til, at du kommer og hepper, for løberuten går nemlig forbi AAU-teltet, så du kan hygge med dine kolleger.
Alle medarbejdere, der deltager i løbet, modtager et par løbe shorts med AAU-logo, og løbetrøjen fra 2023 bliver genbrugt. Derfor er det kun nye deltagere, som ikke har en AAU-løbetrøje, der behøver at bestille en t-shirt.
Tilmelding
Hver enkelt afdeling/institut udpeger en kontaktperson, som står for alle holdtilmeldinger på vegne af den enkelte enhed. Vedkommende skal melde ind på linket her senest torsdag den 20. marts.
Afdelingernes/institutternes DHL-koordinator vil hurtigst muligt efter den 30. marts modtage en mail med oplysninger om, hvordan holdene tilmelder sig til løbet med et unikt AAU log-in, hvordan I bestiller shorts i webshoppen samt anden praktisk information.
Tilmelding skal ske gennem den lokale DHL-koordinator og må ikke foregå på DHL’s egen hjemmeside.